Sol

Sol, sol, Sol.

Jag älskar sol! Har legat ute och jäst nu nästan hela dagen, det är så varmt och skönt, och så blir man ju brun också, så man slipper skämmas sen i sommar på stranden. Haha!
Men saken är den, varför får jag alltid solsting? Jag måste göra något allvarligt fel när jag solar. Frågan är bara vad...
Just nu mår jag illa och är lite yr i huvudet, fifan rent ut skrivet! Kanske är saken den att jag måste dricka mer vatten? Troligtvis är det väl så. Jag tror jag ska gå upp och klunka i mig tre ton med vatten sen när jag skrivit klart det här inlägget.

I natt sov Linis här. Vi tjocka oss rejält! Sen på kvällen vid halv elva till halv tolv gick vi ut och gick djulörundan. När vi kom hem la vi oss ner på våra sängar och somna direkt, eller, jag somna och hon prata med mig tills hon också somna eftersom hon inte fick någe svar. Så typiskt mig!

Här kommer nu en skön låt, med en ännu skönare video, innan jag går ut igen och dricker vatten.
Ps.Försök att ta det lugnt i solen nu.Ds




/ e'

Kommentarer
Postat av: isabella

okej! jaha... usch... nej jag har faktiskti nte spånat på något till måndag eftersom jag fick reda på att jag skulle ha er istället för ida typ nyss :P men jag ska se till att komma på något riktigt bra! ;)

2009-05-24 @ 16:29:42
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0