Att lyckas

Jag lyckas ju med det mesta! Det är ingen nyhet. Jag säger till er att ta det lugnt i solen, själv så bränner jag mig. Jag borde ge råden till mig själv istället. Så tokig jag är!

Nu ikväll fick jag ett litet ryck och gick ut och sprang. (Eller hur skriver man: 'gick ut och sprang?' 'Sprang ut och sprang' kanske låter bättre? ) Det var ju duktigt av mig faktiskt, inte för att det gick så bra med all allergimeducin i kroppen, men jag överlevde iaf, och jag tycker att det är huvudsaken.

Jag spelade in GG förut. Kanske är dags att kika lite på det innan jag går och lägger mig sen.

Imorn blir det skola, kul att träffa alla igen, känns som man haft lov i en evighet. Eller, kanske en månad eller så, men ni förstår väl vad jag menar hoppas jag?

Var försiktig i solen nu jag själv, och ni!

/ e'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0