Lycklig även utan övernattningsgäster

Idag var det att hoppa upp tidigt, innan åtta faktiskt. Innan jag ens hann reagera var jag ute och promenerade med doggen. Härligt, härligt var det!
Vid halv elva tiden blev man hämtad av Erikas föräldrar. Vi for snabbt som tusan till kyrkan där Erika skulle konfermeras.
Agnes kom också dit och vi satt och lyssna till ett slags tjoande... kanske parningsrop? (Agnes, du vet!)
Erikas konfermation gick iaf kanon. Efteråt var det massa mat man skulle äta hemma hos henne. Efter det blev det tårta.

När man senare kom hem senare på eftermiddagen var farmor här så man blev ganska glad, och ännu gladare när man ser att det är klappat och klart att flytta in i nya rummet! Så nu sitter jag här, på min säng, med pappas bärbara och småkollar på gossipgirl. Mysmys
Snart blir det kvällsmat också, ska nog kila in i köket och hjälpa till med matellimaten.

/ e'

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha! Gubben va faktiskt sööt, och inte minst rolig... Kanske var det parningsrop ändå? ... :S hmm..

jag håller med han eller hon som sa att du borde bli bloggare, du skriver faktiskt bra! det är kuul att läsa! :D pusspårej! <3



2009-05-10 @ 22:15:18
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0