happy.

Idag var det friluftsdag på schemat! Det var friidrotts tävling vid backavallen. Visst var det skoj? När det var sol så man kunde bli lite brun, ja. När det regnade? NEJ.
Men man hade tur så man slutade tidigt. Man riktigt brummade hem på moppen i en väldans fart.. om nu det går på en moped, vill säga.

Vid kl.14 så var det genrep för musikklass 9:ornas konsert med en kändis, som i år var med Andreas Johnson.
Satt där och diggade med Emma F, och Erika T. Kanonkul!
Konserten var jättebra! Bra jobbat alla som var med. En låt fick man skapligt mycket på huvet, Hungry Heart med Bruce Springsteen. Huuuuuuh! Så nu vet ni iaf vad jag går och trallar på.




Jag känner mig... glad. Jag vet inte varför, kanske för att det är lov. Jo, det är nog därför skulle jag tro. Någongång måste man faktiskt få vila upp sig och chilla lite med kompisar. TJOOOHOO! Nu e jag glader serru.

/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0