~ helg

I fredags var det färgning vid 4 hos frissan. Det blev ganska okej, och det är ju bra.
Kom hem vid 18.10. Gjorde mig snabbt som tusan iordning och drog till 'thaaa partyh' i vrå. Åtvidabergare och katrineholmare, vilken bladning! Kvällen hade sina skojsiga stunder måste jag medge. Puss på det.




Sen blev det då lördag va. Dagen var lugn. Åkte med familjen till nyköping och kolla på möbler till vårat finrum. Råkade med en aning pinsam händelse då jag råkat tappa bort min familj pga fotografering av mig själv i någon spegel, haha. Jo, jag smsade med Stoffe och såg mig inte riktigt för vart jag gick. Men plötsligt när jag tittade upp var jag inne på lagret och traskade, gissa om jag var snabbt ute! Hoppas bara att dom inte har övervakningskameror.....
Men sedan slappa man på kajen med en glass i handen, det var ju inte helt fel.



På kvällen sov jag över hos Stoffe. Det blev lite eurovisionsongcontest blandat med american pie, roligtroligt var de. Efteråt kolla vi in lite twilight, mysigt va de. Måste göras om! :)
Släckte inte lampan förens innåt småtimmarna, hehe.



När det väl blev söndag var det raka spåret till ikea. Köpte en massa snygging saker till nya rummet, så snart blir det allldeles helklart, och kanonfint ska ni se. Längtar till de!

Just nu känner jag mig glad, hittade nyss en underbar upptäckt, men jag vet inte om jag vågar berätta vad det är för något, det får ni fråga mig personligen isf, hihi.
Imorgon blir det sthlm med klassen också, det är ju inte helt fel det heller precis. Ska gå runt och mingla i affärer, det ska bli mysigt det.

/ e'

Kommentarer
Postat av: julia

haha, vem äre som cattis dansar tryckare med? ;)

2009-05-20 @ 21:24:59
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0