Sunes sommar

Älska Sunes sommar!

Genom att håna familjen Svensson till tusen blir filmen en höjdare där alla svenskar får sig en riktig skrattretande stund framför tven. Hur kan en familj ha så mycket otur? Det är så klockrent så man inte ens vet vad man ska kalla det.

Här kommer några godbitar:

 

-Tjena!
-Öh, va?!
-Vad heter du?
-Le,Le,Leffe.
-Vad lagar du för nånting?
-Eeh, spindel knutt!
-Har du nån mamma?
-Ehh, ja.. jaa.
-Blir man inte skitig då?
-Jo, det blir man.
-Har du hår på snoppen?
-Men!.... Skit i det duh!
-Är du raggare?
-NÄJ! Det är jag inte!
-Vart kommer bilen ifrån?
-Polen.
-Min pappa säger att man ska köra volvo. Varför gör inte du de?
-Därför att ja inte gör de.
-Eeh.. får man ta en schväng?
-Ne, det får man inte.
-Men snälla!
-NEJ säger jag!
-Nu tycker jag att du är lite vrång!

-WOW! Laktrisbåtar! Får man taaa?
-NEEEEEEEEEJ FÖR HELVETE!!!!
-Tack.





-Oh..hehe...
Hellow. Eh,eh, excuse me.
Öhöhöhöhöh. The ordonary personal is behaind the house. Making cement. For German people. But.. just press the bottom and Rune will be here like a skott!
-Take it easy. All we want is coffee.
-YEAH! Take it! It's yours.
-And....... I'll have one off those. By the way.. What do you call those?
-We call them Nigg, nigg,nigg, n..oooo, noo,no,NO!
We call dom We,wi,Winerbröd. Wienerbroads!
-Oh no, you don't!


/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0