Trött

Idag har jag varit hur trött som helst. Ville inte kliva upp ur sängen imorse. Jag ville bara ligga kvar där under det varma täcket med endast ögonen och uppåt över kanten till verkligheten. Men.. Så blev det ju inte. Det blev skola med lektioner som sniglade fram istället. Inte det roligste kanske?
Efter skolan åkte jag ner till simningen och tränade en timme med Erika. Vi hade ganska kul. Flummade runt ovanligt mycket, sånt behövs ibland. Kanske hon var lika trött som jag?

Nu ikväll ska jag göra klart min franska läxa, sen ska jag lägga mig framför tv:n och bara slappa.
Jag måste säga att jag längtar kanon mycket till fredag och lördag! Puss på er, ni vet vilka ni är.  <3

/ e'


Kommentarer
Postat av: addelina

ja blir glaad :)

2009-05-13 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0