Lycklig med övernattningsgäster

Hej bloggen, det var ju ett tag sen. Men nu är jag här igen förstår du! Och glad ända upp till öronen!

Jo, såhär är det: Imorse vid 9-tiden rinde telefonen. Det var Annika som undrade om jag hade lust att ta hand om lilla Totti (en hund) under lördagen eftersom de skulle bort. "Tyvärr" kunde de inte hämta honom senare ikväll så han kommer få sova över. Gissa om man blir glad då. Leendet var spritt enom hela min kropp!
För det är ju såhär att jag och min pappa är allergiska mot pälsdjur. (Dock är jag inte allergisk mot hästar, som tur e), och det är så att Totti är en allergifri hund. Helt otroooolit lixom.
Så om ni ser mig ute och promenerar med en hund idag så bli inte förvånade. Och om jag hoppar som små glädjeskutt så behöver ni inte heller bry er, haha.

Men nu förstår ni gott folk så ska jag knalla ut i solen med datan och fortsätta på mitt lass med läxor. Det är ju inte så jättekul, men det är lugnt, jag har godis!

C ya / e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0