Ett glatt skratt

Idag var jag i skolan igen. Twinsen var sjuka men vi klarade oss ändå, med nöd och näppe!
Vi hade nationella i bilogi på morgonen, man kan ju undra hur det gick, men hoppas ändå på ett bra resultat, såklart!
Dagen rullade på och vips hade man slutat och man tog moppen till farmor där man skulle klippa gräset.
Med dånande musik i öronen gick man där, fram och tillbaka, fram och tillbaka. När klipparen sedan blev full och man skulle tömma den i en sopsäck som var på andra sidan gräsmattan kom jag på mig själv med att dansa runt och göra små piruetter, hoppas ingen såg mig, det måste ha varit en hemsk syn!
Dagen bjöd på många glada skratt, måste jag säga!

Nu ska jag snart mopeda ut till stallet där man ska flyga fram på Lucy gumman. Mamma och syster ska kolla på mig idag. Det blir kul, men annorlunda.

Imorn blir det skola igen med girlsen, längtar lite till fredag, tihi.



/ e'

Kommentarer
Postat av: addet

HEY YOU! :) fredag ska bli loligt :) tror vi bjussar på käk oså, sen blire kubb o du vet sånt! hoppas på fint väder bara :O:P annars blire o sitta i stugan o dunka musik o snacka :) vi blir endel, de blir jag, du, elin, cattis, sofie, carro, linnea, frida, jocke, simon, kanske erik, julia (jockes syster) och sen en till antingen julias kompis ida elr en som heter jonte :) <3

2009-05-13 @ 20:51:02
Postat av: addet

HEEEEJ YOU :) fredag blir skoj! ska åka o kolla stugan med mamma imorron! vo kmr ha dö kul blir nåra stycken, om de e fint väder äre kubb turnering som gäller :) grymma kmr vi va :P men om de blir fult väder är de dunka musik o umgås inne som gäller! hiha, de blir du, jag,cattis, elin, sofie, linnea, carro, frida, jocke, simon, julia(jockes syster) kanske julias kompis ida om inte ida, så blir de jonte, och sen en som heter erik (simons lillebror) om han får :P ska bli askul! <3

2009-05-13 @ 20:54:34
Postat av: addet

haha trodde inte mina kommentarer kom fram, men nuser ja ju båda 2 :Q

2009-05-13 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0