Fredag den 5 Juni 2009

Stoffe sov här inatt. Det var kanonkul! Blev filmmys på kvällen och lampan släcktes inte förns vid halv tolv. Kanon!

Sitter och kollar lite på Gina Tricos hemsida. Herrejösses vad man blir sugen på att dra iväg och shoppa upp en helt ny sommargarderob.
Linnen, klänningar, shorts och kjolar. Mmmm, vill ha!
Till exempel så skulle ju inte den här sitta fel just nu med matchande underdel:




Idag är en ganska slapp dag måste jag säga. Har faktiskt inte gjort något vettigt på hela dagen. Bara vandrat runt lite här och där. Till exempel var jag och hälsade på på duveholmsskolan. Där blev jag anfallen bakifrån av en läskig varelse i turkost. Det är en kuslig skola det där måste jag säga, och där ska man börja till hösten, spännande!

Nävertorps musikal var man och kikade på idag också. Men jag tänker inte lägga några kommentarer om den, tyvärr.

Medans jag var i skolan och gjorde ingenting idag så fixade pappa min moppemoped! Så självklart måste jag ut och dra en sväng med den.

/ e'


Kommentarer
Postat av: Sören

Jag har hört talas om de turkosa läskiga varelserna, men har tyvär aldrig sätt någon! Undra varför?? ;)

2009-06-06 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0