Today

Idag är det lördag, och jag är glad! Jag tycker att det är bra.

Kom precis hem ifrån stallet. Har tagit igen min ridlektion som jag missade i tisdags pga balen.
Så där red jag på min lilla Lucy och dundrade fram som vinden där i ridhuset. Vi övade lite galoppfattningar och tänkte mycket på våra "svagheter" (varav mina är hälarna och sen är jag ganska dålig på att böja och ställa). Jag hade ju roligast häst att göra den övningen på i alla fall. (Jag vet att det inte låter bra för er som inte rider men..) Min häst är het, och hon ville bara springa iväg hela tiden. Men det gick jätte bra idag. Hon var faktiskt lugnare än hon brukar vara, eller så var det bara jag som klarade av att vara mera bestämd än vanligt, haha.

Ikväll blire väl mest chill, om jag inte hittar på något skojsigt med någon. Det återstår att se.

I <3 Torkade aprikoser
/ e'

Kommentarer
Postat av: isabella

jag drar den 20:e :) så typ fyra på morgonen dagen efter midsommar :P

2009-06-13 @ 17:10:40
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0