Tisdag.

Idag känns allt så mycket bättre!

Igår kväll satte sig pappa och jag vid dator och kollade runt på en massa olika sidor. Det slutade med att jag köpte en bärbar dator och the sims 3. (Nörd som man är!) Så nu är jag jätte ivrig på att datan ska komma hit. Hoppas att den kommer imorgon, innan all ledighet och så.
Jag har bara ett problem: Vad ska jag döpa den till? Det måste vara något finurligt och klurigt, typ som Rutger, jag funderar faktiskt på att döpa den till Rutger, fast Rutger utan P i så fall. (Haha, gu vad busig jag är idag!)

Idag är det sol ute också, SOL. Jag tror inte jag har sett solen på flera veckor. Det är ungefär som att tända en lampa mitt i natten, direkt efter att man vaknat. Det blir nästan som att man skyggar mot den. Så nu när solen har kommit blir man helt virrig och tänker: 'Men herregud, vad ska jag göra nu?' Det enda förnuftiga man kan gör är att ta på sig sommarkläder och lägga sig i solen och jäsa. Så mysigt så.

Fast jag har faktiskt planer för min dag idag. Först ska jag ta det lite lungt här hemma, sen ska jag till farmor och jobba. Sen lite senare på kvällen ska jag åka och rida eftersom jag har ridning idag. Vi ska hoppa, och jag ska hoppa min lilla bebis Max, ska bli kanonkul! Fyra av fem toasters!



/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0