Skolavslutning

Och så var det klart, Grundskolan. 9an har man gått ut nu, och allt vad det nu innebär.
Kommer sakna klassen otroligt mycket, och jag kommer sakna mina tjejer ännu mer!


Dagen började med skolavslutning i aulan med betygs utdelning.
Efteråt var det samling i vårat hemklassrum för avtackninga av klassen och mentorerna + Klockar.

När avslutningen var slut kom min snälla fader och hämtade mig i en Mustang Cab till min överraskelse. Vi körde några varv på stan med hög musik och jag log nästan hela vägen.
Väl hemma blev det fika med familj och farmor.

Jag fick hela 3000 spänn som klirrade fint i sparbössan.
1000kr av dom penagarna var från farmor som hade satt dit dom på ett litet smyckesträd. 500 av pengarna var 50lappar, knasiga farmor!
Av SötaErika fick jag en ros som hon hängde över min hals( jag kunde vara inte hejda tårarna).
Av Mor&Far fick jag också en ros att hänga över halsen.
Lilla farmor gav mig två jätteblommor som luktar Spanien, hihi.







9C2, kommer sakna. <3



Tårar.






Vid Sextiden blev det Sofie med tjejerna. Det var skoj det. Vi kolla igenom gamla bilder, pratade minnen och åt lite mat. Vi firade även genom att "spruta" champagne. Det var rooooligt!
Lite senare på kvällen blev det stan. Där gled man runt lite tills man hittade ett trevligt litet gäng man kunde knalla runt lite med.

En lite rolig händelse var när Jag, Elin och Sofie gick "mot strömmen" varav en pojke ur ett gäng på tre säger till oss:
-Wrong way, Wrong way...
När vi inte svarar med något utan bara tittar på honom säger han extra tydligt:
-...Fel håll, Fel håll.
När han gått förbi börjar vi gapflabba.

Jag måste säga att jag är nöjd med min avslutning av 9an igår. Tack alla roliga människor som gjorde min dag speciell.








Det kallas partybrillor.

/ e'

Kommentarer
Postat av: cattis

<3

2009-06-13 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0