Gårdagen (onsdag) och dagen idag

Det blidde en liten Ebba! Och nu sitter jag här med min lilla Ebba i famnen och skriver.

Igår spenderades dagen med Erika ( och en liten stund av Erika S och Frida) först på stan och sen på Djulö. Det var ganska najs måste jag tala om för er.
På stan köpte vi varsin bok som vi sedan låg och läste medans vi låg på Djulö och jäste i solen. Boken jag köpte heter Spotlight och är ganska bra.

På kvällen bar det ut till Forssjö för att rida ut en bit på Svarten med Lina som red Lillan. Det var en ganska harmonisk ridtur. Alla fjärilar flög runt om en och så. Trevligt!

Snart ska jag åka till farmor och vara där en stund.
/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0