Dans på taggar.

Idag har jag varit med om en massa knasiga grejer, och tyvärr var dom inte så possitiva!

Jo nu ska jag berätta.
Först imorse så tog jag moppen till Sofie. Jag fixa allt och la mobilen i fickan. Sen började jag åka då, helt som vanligt. När jag åkt ungefär hälften så brakar det till, som om något trillade av moppen eller nåt.. Jag vänder mig om, men det var inget som låg där, vad jag såg.
Jag kommer till Sofie, vi sitter där och pratar helt lugnt när jag ska kolla min telefon, tänker jag. Då är den inte där! Då kommer jag ihåg braket på vägen till Sofie. "Shit!" säger jag och Sofie och jag åker ut på vägen och bort dit det small.
Där på vägen ligger mitt batteri och baksidan till mobilen. I gräset i vägrenen ligger resten av mobilen.
Den är ganska omtöcklad, och krånglar lite, men det kunde ju ha gått värre lixom.
Så om jag inte svarar så vet ni varför.

Sen var Sofie och jag på djulö idag. När vi skulle åka hem så råkade en liten pojke cykla in i mig väldigt vingligt cykla han, kanske precis lärt sig?) .
Jag tyckte synd om honom för han blev typ rädd och tyckte att det var pinsamt, så han skulle fort som attan upp på cykeln igen. Lilla pojken..

Sofie där emot hade det possitivt.
Hon åkte ner till djulö med typ 100 kr, och köpte sig en köttbullemacka, men hon kom hem med 112 kr (typ).
Den rackarn! Men hon kunde ju inte rå för att hon som stod i kassan inte kunde räkna..

Ikväll ska jag senare kanske till Sofie och kolla på Prison Break (?). Annars har jag inte en aning om vad jag ska hitta på!

Arrividerci / e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0