Så vare.

Då var det gjort. Igår natt trillade jag med moppen för första gången.

Klockan var ett på natten, jag var trött. Moppen trilla lixom över mig, men det gick bra ändå.

Onsdagen såg ut såhär:
Solade och badade i havet vid nyköping, riktigt fint och trevligt var det.
På kvällen blev det rajtantajtan i hamnen, där det var topless*, med familjen Karlsson. Åt god mat, och strösade runt mest. Stannade vid broby på hemvägen så vissa kunde ta sig ett kvällsdopp.

Torsdagen såg ut såhär:
Torsdag? Jag tror jag hoppade över den dagen, iaf så kommer jag inte ihåg att den har varit.. Skumt...

Fredagen såg ut såhär:
Lång tur med bil. Till nyköping och sedan runt till slutdestination Söderköping, Smultronstället.
På kvällen blev det Karlssons igen.

Lördagen spenderades med en viss jycke. Jobbade även lite.

Ska försöka lägga upp någon bild senare, men nätverket (där jag har bilderna) krånglar. Vi får se hur det blir :)

/ e'

Kommentarer
Postat av: Agnes

ooups! gick det bra med dig när du ramla? och hur kom du hem sen? jag har heller aldrig ramlat... PEPPAR PEPPAR!

2009-07-26 @ 14:35:46
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0