Norrköping

Idag har jag varit i Norrköping med mamah och papah. Vi hade de mycket trevligt.

Åkte runt och kollade på en massa olika möbelaffärer, och då får man en sån lust och längtan efter att få flytta hemifrån och möblera sin egen lilla mysiga lägenhet. Är väl kanske bara några år kvar nu, undrar om man kan lägga undan grejjerna?
Haha, just kidding!

Vi kilade in på MediaMarkt en snabbis för att kolla lite. Slutade med att jag fick en (mini)mus till min dator (Snacka om mini!) för att jag hjälp till och skjutsat syrran till hennes ridläger.

Så nu har jag gjort rent datorn lite och kopplat in musen, den blev som ny! (Datan alltså.)

Idag är det lördag och vi får lite främmande snart här.
Ha en brau lördag!

/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0