Måndag

Idag ska jag och mina små blåmärken åka till mormor och morfar och grilla. Hoppas på att kusinerna hänger på!

Igår kväll när jag kom hem efter att ha varit hos Elin en stund, även gått ut och gått lite med henne, så slängde jag och pappa iväg till norrköping och köpte en cykel. Så nu har jag en ny cykel!
Det är lixom rena rama nyår hos mig! Ut med det gamla och in med det nya, så härligt!

Jag måste säga att det är en liten sorglig vecka som jag har framför mig nu. Lina är fortfarande borta, Erika också och även Stoffe. Men det blir ju bättre sen nästa vecka när de alla kommit hem igen. Då blir det kalas! Sen är det ju så att det blir som man gör det, eller hur?

Katrineholmsveckan nästa vecka! Eller ja, på söndag börjar det ju faktiskt. Då vill jag träffa alla jag känner och ha det kanonroligt, varje dag.

Någon som vill hänga på? :)


Bjuder på bilden.

/ e'

Kommentarer
Postat av: andrea

if u want 2 kan vi ses på kholmsveckan nån dag :D

2009-07-31 @ 17:20:42
URL: http://addenilsson.blogg.se/
Postat av: frida

fett söt bild dued! <3

2009-08-02 @ 17:45:02
URL: http://brunettdavah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0