Vad är sommar ?

Vad är det för dag idag, jag vet faktiskt inte, måste kolla kalendern.. Onsdag var det visst.

Jag sitter här ute i hammocken och lyssnar på fåglarna som sjunger och någon som klipper gräset. Riktiga sommarljud är det allt! I högtalarna spelas Green Day, mycket bra sommar music, If you know what I mean.
Vad är mer sommar? Jo, jag ska demonstrera:



Grillning är sommar.



Blommor är sommar.



Vatten, sand och grönska är sommar.



Sol är sommar.



Värme är sommar.

 

(Hitta inget bättre än en värmepump, men det får väl duga!)

Vad mer är sommar? Jag kan rada upp en massa saker, men jag tror att det skulle vara ganska tjatigt.
Så ha det bra nu i sommardagarna!

/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0