Bye

Jag håller på att packa.

Ska  till mormor och morfar över natten och vila upp mig lite där ute i skogen. Ibland behövs det, och det ska bli kul.
Jag tar med  mig datorn, men jag har inget internet i stugan,  men det blir att kolla på vänner och på andra filmer. Något måste man lixom ha å göra när vädret inte är på sin bästa sida. Annars kommer jag nog åka båt, kanske fiska, bada och så.

Imorgon kväll ska vi till familjen Staaf på middag  med familjen Thelin. Det kommer bli kanon, helt galet!

Ha det bra i kholm.


/e'

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer som sagt att bli jävligt galet ;D

och jag har fixat ihop en liten frågesport (Y)

2009-07-10 @ 23:44:07
URL: http://jidaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0