Vilken fredagsfinal!

Idol igår var hur bra som helst! Att Erik hängde löst var en överraskning, men man blev ju inte ledsen precis ;)
Men det var tur att inte Tove gick vidare, enligt mig. Vi kommer nu att få se en manlig final på fredag, och jag tror att jag kommer vara nervös till och med!

Calle med Walking in Memphis. Det är ju nästan löjligt, det är för bra! Jag sitter nu och lyssnar på den om och om igen i mina rosa hörlurar. Älska Calle alltså, han är lilla nallebjörnen. <3

Inte skulle det vara fel att åka till globen och se när de tävlar för sista gången i idol 2009. Fatta vilken känsla!
Om någon vill överraska mig med en kanon present just nu så kan ni gärna bjuda mig på det, helst VIP. Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0