Söndag med smak av lov.

Okej, jag har än så länge klarat mig ganska bra utan telefonen. Men det är ganska vårt att skriva med den jag har just nu. Den har inte T9 och det suger...

Igår kväll var vi hos familjen Karlsson och blev utmanade på buzz. Jag vann typ 1 av 3, så lite måste jag väl få skryta? haha!

Nu på morgonen var jag och tränade 8.30-10. Duktigt gjort av mig måste jag säga! Jag som inte har någon kondition kvar - nästan! ;)

Ikväll blir det filmkväll med tjejorna. Har ingen aning om vilken film vi ska se, men jag hoppas på något annat än en skräckfilm. För skräckfilmer vill jag bara se om jag har någon som jag kan hoppa upp i knäet på. Tror inte att det blir någe vidare uppskattat om jag hoppar upp i Emmas knä, då hon bara kommer sitta och garva och sen skrämma mig, usch! Så nej, jag hoppas på någon lugn och bra film, typ som något tjejigt! Men förmycket vågar man aldrig tro, haha!

Just nu är det godis och tv som gäller, kanske att Lina kommer över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0