Snöpullning

Igår kväll skulle Agnes,Erika,Erika och Frida följa mig hem efter vi tittat på två filmer och spelat wii (då Emma även var med).

En lite ruskig thriller, och en barnfilm. (Man är ju som man är)
Iaf så börjar vi knalla, och de andra kommer på att det är kramsnö, så ett snöbollskrig bryter ut. De var paktade två och två, så jag var rätt opartiskt i alltihopa. Ändå så när vi nästan är framme så paktar alla fyra ihop sig mot mig. De slänger ner mig i en snödriva, sen snöpullar Frida mig. Då försökte jag snöpulla henne, men förgäves..

Något annat som var rätt roligt som hände var att ErikaS halkade, två gånger + att hon höll på att halka 7569754357 gånger! Det roliga var att det såg ut som hon halkade på ett bananskal, i slowmotion! Det är nog bara hon som lyckas asså...

ErikaT skulle hjälpa ErikaS upp vid något tillfälle då hon halkat (om inte båda?). ErikaT tar tag i hennes händer och försöker dra upp henne, då snurrar bara ErikaS runt på marken... Jösses vad kul det var!
Erika + Erika i en snödriva som de försöker ta sig upp ifrån var en ganska rolig sak att titta på. Jag vet inte hur länge de satt där, men det var ett tag.

Jag har världens mest tokiga vänner, men jag älskar dom ändå! <3
Promenaden mellan Erika's hus och mitt hus, som normalt tar tre minuter, tog för oss ungefär en timme. Hur lyckas man lixom? Men kul, det var det! Och det måste göras om!
 


Ps. Jag är inte helt trög, jag vet att det stavas snöpulning. Men det är så otroligt roligt att leka liten och stava som de små barnen gör. Ds.


Kommentarer
Postat av: isabella

kvinna! du kan inte säga snöpulla. det heter snöpula! pulla blir så... fel! :P

2009-12-31 @ 00:23:35
URL: http://bellabred.blogg.se/
Postat av: Elin

Självklart! Men det är så roligt! Och jag lovade mina kompisar som pulade mig att skriva pulla ist för vi tyckte det var så roligt ;) Men tack för iakttagelsen :D

2009-12-31 @ 15:08:18
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0