Julmusik

Just nu misshandlar jag julsånger för fullt!

På något sätt så älskar man julmusik, jag vet inte varför. Nästan all julmusik är hur bra som helst! Den gör lixom lite av den ulliga, mysiga känslan :)
Här nedan tänkte jag kora tokiga och roliga, blandat med seriösa och fina julsånger.

Den julsång som

ger mest julkänsla:
- Mistletone

är den tokigaste:
-Vår julskinka har rymt

är den med mest minnen:
-Nu är det jul igen

är den näst tokigaste:
-Feliz Navidad

är smartast:
-Do they know it's christmas

är skönast att lyssna på:
-I wish everyday could be like christmas

jag tycker är bra i år:
-Driving home for christmas

är el classico:
-Last christmas

sjungs på luciatåg:
-Nu tändas tusen juleljus


Hoppas ni fått lite tips till era spellistor nu i jul. Men glöm inte att dela med er till mig av er julmusik också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0