Jullov

Äntligen jullov! Då kan jag börja blogga igen :)

Idag har det varit en k(/j)ulig dag. Först skolan med lekar i duve. Vårat lag, samlaget, lyckades då inte så långt, men vi var kanonduktiga! Vi skulle lätt ha vunnit om alla varit med ur vår klass och om de andra lagen inte fjäskade till sig finalplatser...

Efteråt var det lek och mys i klassrummet. Sedan försökte vi klämma in oss på bussen så vi skulle komma hem, men det var lönlöst. Snacka om packad buss! Alla fick plats, utom jag och Sofie. Så vi fick gå hem. Jag gick hem i klack! Men det gick bra, jag sprang i snön och busade med Sofie. Typ sparkade upp snö på henne och så. Hon försökte hämnas genom att snöpula mig, men jag lyckades undan. Det slutade med att vi hoppade helt lyckliga i den höga snön hela vägen hem!

Elin och Anna gjorde mig sällskap och titta på Sunes jul.
Just nu ska jag hjälpa mamma med maten, för jag ska bort till mina girls ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0