091209

Idag har jag haft fullt upp.

Dagen började med sovmorgon till 10 som vanligt. Tur det för sen var det skola och tempo, direkt efter det så skulle jag (packåsnan) åka till stallet med Strångsjö bussen, men istället fick jag skjuts, tack så mycket!
Kom till stallet lite innan 4, bytte om och fixade i stallet lite tills de andra kom och vi gjorde klart allt och red ut några svängar.
Jag kom hem vid 9, och just nu har jag precis hunnit äta, duscha, pratat med farmor som var här, och sen har jag gjort mig i ordning.

Imorgon är det sovmorgon igen, härligt! Håltimme från franskan, på både gott och ont.
Händer många roliga saker imorgon, men de får ni reda på i ett annat inlägg som kommer imorgon.

Puss och Godnatt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0