This is the life.

Idag har varit en ganska skojsig dag.

Började inte förns 11.15, men sen slutade jag vid 3. Det funka helt okej måste jag säga!
Idag har vi fått papper på att välja till det individuella valet, det tycker jag är jätteroligt! Jag är ganska säker på vad jag ska välja, även i tvåan och trean. Kanon kul! Tummen upp!

Idag satt vi också på våran rast och Isabella spelade lite gitarr, och Linus basade på en annan. Sen sjöng vi lite också. Det var kul, det måste vi göra om!

Just nu har vi kräftskiva här hemma, men jag är så trött så jag orkar inte. Men jag ska snart gå dit ut igen iaf. Lite social måste man allt vara tycker jag! Jag får vila när jag blir pensionär! Hahah!

Men nu måste jag kila. Ha en bra fredags kväll!

/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0