Partyyy

Ni får kalla mig helt galen, för det är vad jag är!

Hade en hur rolig kväll igår som helst! Först satt jag och lanade ett tag med Lina, men det slutade med att jag gick ganska spontant på partaj hos Erika i ösregn. Men där var det drag vill jag säga!! Vi hoppade upp och ner, försvann i sidled, macarena-dansen var framme, och även kyckling-dansen. Gamla godingar spelades och de häftigaste movsen visades. Det var då en redig kalas kväll! Tack allihopa, det var superkul! Måste göras om snart!
På vägen hem i busregnet under paraplyt var det mysigt. Sen blev det att sova.

Förlåt Viktor för smsen. <3

Idag ska jag till kussifinerna och fira mitten kusinen, sen ska jag och Lina lana en aning ikväll, najs ska det bli. Nu ska jag göra mig iordning för ännu en skön lördag.



/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0