Kanon onsdag!

Knallade ner på stan med Sofie och träffade en massa härliga människor!

Det var musik, sämst musik, men vad gjorde det? Det blir ju som man gör det, eller hur? Några sköningar som vi mötte på var bland annat Viktor, Julia och Hampus&co. Kvällen blev jätterolig, tack allihopa! :)

Torsdagen blev också lyckad. Utomhus bio med mina babes, kan man ha det bättre? Viktor hoppade också upp till oss och åt massa popcorn, vilket var bra eftersom jag hade så mycket med mig, hah. Men han åt inte upp alla, det var Emma som gjorde eftersom hon blev så inne i filmen och då inte hann tänka på vad hon gjorde, tokmaja!

Idag ska jag åka och bada, sen blir det stan med Linis. Jag måste även börja packa lite, men man vet aldrig hur det blir med det.



Ha en bra solig dag / e'

Kommentarer
Postat av: Emma

Popcorn <3

2009-08-08 @ 00:15:54
URL: http://jidaze.blogg.se/
Postat av: frida

ruli night ;D <3

2009-08-08 @ 13:16:54
URL: http://brunettdavah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0