Dance

I like to move it move it!

Igår kväll kom Lina till mig. Vi dansade mest hela kvällen medans vi lyssnade på gamla hits från när vi var små. Till exempel så kördes Spicegirls, Friends och många fler! Det var jätteroligt!
Efter en stund fick vi för oss att vi skulle kolla på film. Det blev En natt på muséet. Vid ungefär kvart i tolv vaknade jag av att Lina snarkade, så mycket såg vi av den filmen! Sen blev det godnatt och jag trillade ihop i min säng och somnade.

Idag är det städning på schemat. Sen blir det nog att man tar en promenad och sedan är dagen nästan slut och det blir skola igen imorgon. Men som tur är blir det snart helg igen :)

/ e'

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var en rolig kväll som måste göras om! Förlåt att jag väckte dig <3

2009-08-23 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0